http://PDhost.net/ppc/index.php?section=serve&id=39&affid=1351&output=html عوارض رابطه جنسی مقعدی برای خانمها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات

چت روم یوس فان

تاریخ : سه شنبه 4 تير 1393
بازدید : 4540
نویسنده : 1




5- درد شدید از دیگر مشکلات این نوع س؟کس هست.. با توجه به اینکه این نوع آمیزش هم از نظر اخلاقی,هم عرفی.. هم شرعی..و هم قانونی صحیح نیست.. ما در تاپیک های قبلیمون در باره این صحبت کردیم که بهتره زوجین مبادرت به این نوع س/کس نکنند اما برای کسانی که اصرار دارند مردانی که علاقه شدید به نزدیکی کردن از معقد هستند این روش چه مشکلات و بیماری برای طرفین به وجود می آورد


اصولا هرگونه اعمال س/کسی مقعدی باید در حالاتی انجام شود که هردو رضایت کافی داشته باشند و هردو لذت ببرند وقتی یک طرف تمایل نداشته باشد میتواند با صراحت اعلام کند که راضی به این نوع نیست و طرف دیگر هم حق اعمال هیچ گونه زور را ندارد. اما از طرف دیگر میتوان اینطور بیان نمود که اگر هردو تمایل داشته باشند



سوال:
می خواستم بپرسم اگه آقایی که مجرد از آلت تناسلیش خون بیایید آیا میشه گفت که نزدیکی از راه مقعد داشته یا نه به علت خونریزی کلیه ها می باشد

جواب:
یکی ازدلائل میتونه اون مسئله باشه.. ولی مسلما دلایل دیگری هم وجود داره که بعضی هاشون اینها هستند اختلالات خونی, مصرف داروهایی مثل ضد انعقادیها, بعضی بیماریهای کلیه....,تنگی های مجرا, وجود بیماری در مجرای ادرار مثل بعضی بیماریهای مقاربتی, بیماریهای پروستات, بیماریهای مثانه....

گزارش دو نمونه ازسرطانهای مقعدی که س.کس مقعدی میتونه یکی از دلایل اونها باشه

بیماری BOWEN

یکی از انواع سرطانهای پوستی ( SCC یا سرطان سلول سنگفرشی) هست ... که در مخاط انتهای مقعد تظاهر پیدا میکنه. در سنین بالا و جوانانی که زگیل مقعدی و فعالیت جنسی زیادی دارن.. دیده میشه. علائم آن خارش دور مقعدی سوزش.. یا خونریزی هست. در معاینه پلاک های مجزا.. قرمز و پوسته دار دیده میشود.

لنفوم ناحیه مقعد

در ایدزی ها بیشتر هست. اصولا گرفتاری لنفوم در ناحیه مقعد نادر است.. و اگر دیده شده.. بیشتر در هم جنس باز ها مشاهده شده و با علائم تب و توده های اطراف مقعدی بروز میکند. تشخیص آن با نمونه برداری و شیمی درمانی و رادیو تراپی هست.

رابطه جنسی مقعدی

توجه!

-رابطه جنسی مقعدی هم در مردان و هم در زنان بیشترین میزان خطر انتقال ایدز را دارد!!

- در صورتی که فردی از این عمل لذت نمی برد هیچ فردی حتی شوهر، اجازه مجاب کردن شریک جنسی برای تن دادن به این خواسته را ندارد.

-هیچ وقت بلافاصله بعد از رابطه جنسی مقعدی، پیش از شستشوی خود، تماس جنسی واژینال انجام ندهید!!

- هرگز در استفاده صحیح از کاندوم کوتاهی نکنید.

-از نظر مذهب رابطه مقعدی منع شده است.
 
* رابطه جنسی مقعدی چیست؟
ارتباط جنسی مقعدی بر خلاف تصور عمومی تنها یک رابطه جنسی بین مردان همجنسگرا نیست.

میل به رابطه جنسی از طریق مقعد در ادوار گذشته و در فرهنگ های مختلف وجود داشته وشناسایی شده است و امروزه نیز دربسیاری کشورها در مورد آن تحقیق انجام می گیرد.

این شکل از نزدیکی برای بسیاری افراد لذت بخش نمی باشد.

بدلیل اینکه خطر انتقال ایدز در تماس جنسی مقعدی در مقایسه با سایر راههای تماس جنسی، بالاترین خطر را به همراه دارد ، توصیه می شود در صورت انتخاب آن حتماً محافظت های بهداشتی و احتیاط های جانبی لازم صورت بگیرد.

* دلیل منع رابطه جنسی مقعدی در زوجین

گیرنده‌های زیادی در کانال anal وجود دارد، منتها مشکلاتی را می‌تواند برای خانم‌ها ایجاد کند، من‌جمله اینکه عضلات حلقوی که کانال anal را می بندد دچار اشکال می‌شوند.

گیرنده‌هایی که در کانال anal هستند بسیار حساس هستند و برای همین به محض اینکه مدفوع وارد انتهای رکتوم می‌شود فرد احساس می‌کند باید دستشویی برود. این گیرنده‌ها به حدی حساس هستند که فرد تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد، یعنی فقط کشش نیست، اینها را تفکیک می‌کند از هم. بنابراین انجام anal s?e?x در درازمدت حتما آسیب‌هایی به فرد وارد می‌کند و مشکلات ماندگار فیزیولوژیک ایجاد می‌کند.

* عوارض رابطه جنسی مقعدی در دراز مدت

انجام رابطه جنسی مقعدی به صورت مکرر به تدریج سبب فراختر شدن مقعد شده و چین های مخاطی مقعد از بین رفته و در موارد پیشرفته نارسائی عضله اسفنگتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی نیز ایجاد خواهد شد .

* عوارض رابطه جنسی مقعدی در کودکان

اگر کودکان با زور مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار گیرند ، چون مجرای مقعد تنگ و باریکی دارند علائم تروما مانند درد شدید نواحی مقعد ، بالاکشیده شدن عضلات مقعد و قیفی شکل شدن آن،خونمردگی یا خراشیدگی و زخم در لابلای چین های مقعد و گاه پارگی های شدید مخاطی و عضلانی مشاهده خواهد شد. چون مقعد از نواحی رفلکس زای بدن است در موارد نادری حتی مرگ ناگهانی نیز گزارش شده است.

* چرا بعضی افراد از رابطه جنسی مقعدی لذت می برند؟

لذت بخش بودن رابطه جنسی از طریق مقعد به علت وجود میزان زیاد پایانه های عصبی در بخش مقعد است.

در مردان رابطه مقعدی همچنین باعث تهیج و تحریک پروستات (عضوی که در مرحله اوج تحریک جنسی، احساس لذت را کنترل و میسر می سازد) می گردد.

اما از طرف دیگر به دلیل وجود پایانه های عصبی بسیار، ممکن است که در صورت کم توجهی و یا عدم آگاهی هر یک ازشرکای جنسی، درد زیادی در رابطه مقعدی تجربه شود و خوشی یا لذت نزدیکی فروکش کند.


* آیا بایستی به شریک جنسی اجازه نزدیکی از راه مقعد را داد؟

نزدیکی برای لذت و ارضای روحی و روانی انسان ها می باشد. در صورتی که فردی از این عمل لذت نمی برد هیچ فردی حتی شوهر، اجازه مجاب کردن شریک جنسی برای تن دادن به این خواسته را ندارد.

در این نوع رابطه لازم است که مسایل بهداشتی و نکات خاصی رعایت شود که در زیر به شرح آن پرداخته می شود.

*میزان خطر انتقال ایدز در رابطه جنسی مقعدی

بر اساس آمار، انتقال ایدز  از طریق رابطه جنسی مقعدی، همچنان بالاترین میزان درصد خطر اننقال را به خود اختصاص می دهد. در بین افراد آلوده از طریق آمیزش جنسی، مردان همجنسگرایی که به رابطه مقعدی گرایش دارند، بیشترین قربانیان این ویروس را تشکیل می دهند.

مجدداً به این نکته توجه کامل داده می شود که: در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، ریسک انتقال ایدز  و سایر بیماری های آمیزشی که از طریق خون انتقال می یابند، در تماس جنسی از راه مقعد بسیار بالا می باشد.

* دلایل میزان بالای خطر انتقال ایدز  از راه نزدیکی مقعدی

• دیواره داخلی روده بزرگ (بخش داخلی مقعد) خود قابلیت جذب مستقیم مواد و انتقال مستقیم آن به خون را دارد.

• از طرفی، حلقه خروجی جداره مقعد به دلیل اینکه مانند واژن قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری لازم برای نزدیکی و حرکت رفت و برگشتی آلت تناسلی مرد را ندارد، در نتیجه احتمال خراش برداشتن و خون ریزی آن بسیار بالا می باشد. این خراش ها و بریدگی ها اغلب در بافت و بسیار ریز می باشد و معمولاً با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند.

• همچنین، نوک آلت تناسلی مردان نیز به دلیل عدم وجود محیطی مناسب برای حرکت رفت و برگشتی احتمال دارد که دچار خراش در سطح گردد که این مورد خطر دریافت ویروس را در شخص فاعل هم افزایش می دهد.

در این نوع رابطه، مهم ترین خطری که اشخاص را تهدید می کند تماس خونی مستقیم و همچنین مایعات درونی بدن با خون شریک جنسی می باشد که در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، احتمال سرایت ایدز به شریک سالم وجود دارد.




درد بعد از مقاربت مقعدی

سوال
بعد از انجام مقاربت مقعدی من احساس کردم که از ناحیه مقعد شریک من خون میاد... گرچه در معاینه آثار هیچ زخمی دیده نمی شود.روز بعد احساس درد از داخل کرد اما من نتونستم محل دقیق اونو پیدا کنم. خطرات احتمالی مقاربت مقعدی چه هست و آیا لازمه که به پزشک مراجعه کنم؟

جواب
اگر شما از داخل احساس درد می کنید و اگر خون می بینید بهتره با پزشک خانواده خودتون مشورت کنید در اینجا می خواهیم که در باره بعضی از عوارض احتمالی مقاربت از مقعد صحبت کنیم

خونی که شما میبینید ممکنه که از بواسیر باشه... که در واقع به علت تورم ورید های اون قسمت ایجاد شده است.عروق بواسیر می تونن شکننده باشن و ایجاد درد و خونریزی کنند...گرچه لزوما با اون نوع دردی که شما توصیف کردین تطابق ندارن.کسانی که بواسیر دارن...مکرر احساس بیرون زدگی عروق اون منطقه را دارند و البته در لمس هم حساس است.خونریزی اینها معمولا پس از اجابت مزاج دیده میشه و یا اینکه روی مدفوع خارج شده آثاری از خون وجود خواهد داشت

درد و خونریزی در حالت دیگری که زخم و ترك نام دارد نیز ممکن است وجود داشته باشد .حتی زخم های بسیار کوچک ممکنه درد های شدیدی ایجاد کنندبرای اینکه باعث اسپاسم و گرفتگی شدیدی می شوند. اونها به کندی خوب می شوند برای اینکه حرکات مکرر روده اجازه به اصطلاح آرامش را به آنها نمی دهند. با این قبیل زخم ها نیز همانند وجود بواسیر ممکنه پس از اجابت مزاج خون دیده بشه یا اینکه روی مدفوع خون باشه

یک عارضه نادر اما مهم مقاربت مقعدی... سوراخ شدن روده ها هست. برای درمان این مشکل بسیار مهم باید حتما در بیمارستان بستری شد و جراح باید اون قسمت رو ترمیم کنه و آنتی بیوتیک باید برای جلوگیری از عفونت تجویز بشه.درد شدید , تب بالا و احساس فشار در ناحیه شکم از مشخصات این مشکل است. این حالت نیاز به درمان اورژانسی دارد چه توسط پزشک خانواده دیده شود و یا اینکه در واد اورژانس بیمارستان پذیرش شود

اگر پزشک خانواده نتونه تشخیص بده که علت درد چه هست... باید انتهای روده توسط وسیله ای دیده شود. آنوسکوپ کمک قابل توجهی میکنه... برای اینکه میشه دقیقا دید که آیا زخم و تركی هست یا نه.اگر نیاز به دید عمیق تر باشه ... باید از وسیله دیگری که سیگوئیدوسکوپ نامیده میشه استفاده کرد که البته کار پزشک متخصص هست

نشستن در تشت آب گرم تا حد قابل ملاحظه ای درد این قسمت رو کم میکنه

پورتال  تفريحي يوس فان



:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي خانم ها , دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض س؟کس مقعدی برای خانمها,آمیزش مقعدی - آمیزش جنسی با همسر از مقعد,آمیزش مقعدی,عوارض آمیزش مقعدی,آمیزش جنسی با همسر از پشت, ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی اموزش رابطه جنسی و زناشویی و آدرس jensi2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com